28 august 2010

Pregătiri de concediu...


Sfârşitul de săptămână trecut începea cu o minunată invitaţie la cafeluţă, pe terasă, cu prietenii, facută de
Adriana.
Promisesem Adrianei că voi organiza şi eu o întâlnire în Piaţa Mică...iartă-mă că nu mi-am făcut tema de casă aşa cum mă lăudam, draga mea...am transformat-o în temă de vacanţă!
Pentru că - da, aţi ghicit - plec în concediu!

Prietenii sunt invitaţi, aşadar, la făcut bagaje. Vor fi muuulte, mă aşteaptă două săptămâni de colindat prin locuri minunate, aşa că am nevoie de ajutor!
După pregătirile de călătorie putem poposi puţin în grădină, la o poveste, că nu ne putem despărţi aşa, oricum...!




...Şi, bineînţeles, dacă acum am împachetat bagaje, vă aştept să le şi despachetăm, când, cu ajutorul Bunului Dumnezeu, mă voi întoarce!
Să aveţi zile senine!



13 comentarii:

  1. Mariana iti doresc sa ai un concediu placut din toate punctele de vedere.Iar la intoarcere sa despachetezi asa cum am facut-o si noi cei care am disfrutat pana acum de vacanta: Impresii,frumuseti,idei si tot ce poti acumula in acest timp.
    Vacanta placuta si Domnul si Maicuta cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mariana multumesc pentru invitatie daca iti pot fi cu ceva de ajutor iatama-s prezenta.:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragă Corina, tu eşti o dulce, ca de obicei! Mulţumesc pentru urările de concediu!
    Să te regăsesc cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. concediu placut :) Sa te intorci sanatoasa,voioasa si odihnita! Cu ce te pot ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu te-as ajuta cu cea mai maaaaaare placere! Drum bun si zile minunate, bucurati-va din plin de frumusetea vietii! Cu drag,
    mimi

    RăspundețiȘtergere
  6. Am ajuns prea tarziu?! Vacanta placuta1 Pana te intorci, vantur un pic norii pe la portile cerului, din aprile pana in august, sa ne imprietenim mai bine blogurile. Sa nu uiti rugaciunea de calatorie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunteţi aşa drăguţe cu toate...! Vă mulţumesc din suflet!
    Să mă petreceţi cu gândul şi cu rugăciunea!
    Doamne ajută şi la bună regăsire!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mariana, concediu plin de bucurii, cu multa liniste! Te asteptam inapoi cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mariana, am sosit!
    Iti doresc vacanta linistita, sa te intorci odihnita si cu forte proaspete la inceput de an bisericesc... si sa nu uiti sa faci muuulte fotografii:)
    Te imbratisez, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  10. cand te intorci din concediu, intra la mine pe blog sa o vezi pe maica Ecaterina... am si alte poze pentru tine... iar maine ma duc la ieromonahul Nifon (Vasile Bîrdan) la Mănăstirea Nechit, aici langă noi... te pup şi te aştept din concediu. te imbrăţişez şi sunt cu gândul lângă tine.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa va intoarceti sanatosi si mai bogati sufleteste!

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani, sa te gasesc La Portile Cerului mereu, cu drag... !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails