30 mai 2013

Dar de blog


Măria sa, Neagoe Basarab...

...o carte minunată, o carte pe care răsfoind-o, descoperi prinsă în scriiturile-i măiestrite o frumoasă poveste de iubire a lui Dumnzeu către neamul românesc, din care la vreme potrivită l-a ridicat şi l-a arătat domn şi sfânt pe Neagoe Basarab.

Cu dragoste, v-o dăruiesc, ca semn al bucuriei şi al mulţumirii de a fi descoperit-o!




Vă invit, aşadar, să vă înscrieţi pentru darul de blog până vinerea viitoare, 7 iunie 2013, printr-un comentariu la această postare, iar
sâmbătă, 8 iunie, după tragerea la sorţi, vom afla cine va primi cartea!

"Neagoe Basarab...Mir bine mirositor este numele domnului, adiind peste pustiul fără de rod al vieţii mele. Pomenirea lui îmi îndulceşte gândul şi inima, căci în Măria sa am cunoscut un om care a iubit pe Hristos mai mult decât slava şi desfătarea lumii. Dar cuvintele mele au tăria cenuşei şi nu sunt în stare a zugrăvi cele pe care ochii mei le-au văzut şi urechile le-au auzit...

Din viaţa Măriei sale am învăţat că nu este sfârşit pocăinţei, nici dragostei dumnezeieşti şi că sufletul însetat după Domnul se vede pururea la începutul căii şi nu ştie că se înalţă din putere în putere şi că pune suişuri în inima sa... "

Din însemnările Monahiei Platonida, Doamna Despina a Ţării Româneşti.






20 de comentarii:

  1. Mariana, ma inscriu! Chiar imi doresc sa citesc aceasta carte, dar nu am putut s-o cumpar. O gasisem in standul de carti de la Real era 45 de ron. Am vazut ca in librariile online e mai ieftina. Multumim frumos pentru darul de blog!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un domnitor care s-a sfintit, frumoasa Romanie am avut...

    RăspundețiȘtergere
  3. Scumpa mea Mariana, multumim pentru aceasta frumoasa descoperire, pe care ai ales sa o impartasesti cu noi. Domnul sa-ti rasplateasca insutit! Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aha, acum am inteles. Nu speram...:) Ce bine va fi pt cel ce o primeste. 8 iunie fix de ziua Teodorei mele. Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu, eu vreau cartea:) Multumim pentru ideea minunata dea darui:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am scris un comentariu dar a disparut... Ma inscriu si eu, nu ma pot abtine! Te pup cu drag, Mariana!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu siguranta e o carte frumoasa, ma inscriu si eu, Mariana!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma inscriu si eu..multumim pt dar! :) bucurii

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim pentru dar , pentru cuvinte calde, frumoase , pline de intelepciune si lumina.
    Ma inscriu si eu .
    Cu drag , te imbratisez si iti multumesc ca impartasesti cu noi daruri ceresti .

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumim pentru dar!Daca nu e tarziu...ma inscriu!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am tot ezitat nu pentruca nu mi-ar place cartea, dar am zis sa dau voie celor care sunt mai aproape de tine.
    Multumim pentru darul de suflet!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mariana nu puteam lipsi....sper sa castig, am nevoie de o perioada de liniste....

    Multa sanatate iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  13. Avem mare nevoie in vremea noastra de conducatori precum Neagoe Basarab! Sunt impresionata deja de ceea ce am citit...Ma inscriu cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mariana.. ma inscriu si eu.. Maria B. :)
    Si eu imi doresc sa citesc cartea asta.. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. ce frumoos, marie! acum vad postarea. Sf Neagoe si Maica Platonida tresalta la vederea celor ce savarsesti. multumesc din suflet iar si iar. citesc si plang.
    imbratisari din inca framantata Tara Rumaneasca!
    PS: sunt atat de fericita sa descopar ca Sf Constantin Brancoveanu se inrudeste cu Sf Neagoe. cati sfinti a dat neamul lor acestei tari si cat ajutor izbavitor ne vor da acestia la judecata neamului!
    i

    RăspundețiȘtergere
  16. a tare frumos ma inscriu si eu Dumnezeu sa iti dea o saptam binecuvantata

    RăspundețiȘtergere
  17. Hristos a înviat!

    Am citit aceasta carte, in format pdf, si cred ca este primul volum pe care l-am citit cap-coada in format electronic, pt ca, a citi la calculator (cu ispita risipirii pe net langa tine) poate fi foarte dificil.

    Ferice de cine va castiga cartea! Este minunata!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ei daca ai sti cat mi-am muncit capul sa imi aduc aminte cum se cheama cartea si pe ce blog am vazut-o....am luat blogurile la rand.....si am aflat-o la tine. Sper sa o gasesc sa o ccumpar cat de curand. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramona, să ti-o cumperi, că n-o să-ţi pară rău! :)
      Eu am comandat-o de la Editura Evanghelismos, preţul e 28 lei si transportul gratuit (e gratuit la comenzi peste 15 lei). Au acolo multă carte bună, la preţuri bune.

      Ștergere

Related Posts with Thumbnails