28 februarie 2015

Jurnal de femeie simplă (5)


Taniuşa ne găzduieşte Jurnalele de sfârşit de săptămână.





Pentru astăzi:
28 februarie, ora 16, sâmbătă

Afară...mai devreme a fost soare, acum e nor, dar e plăcut, parcă adie vânt de primăvară

Mă gândesc...că omul este un căutător mereu în nestare şi neodihnă - caută relaţia perfectă, serviciul perfect, anturajul perfect, copilul perfect, timpul ideal, pentru ca, negăsindu-le, să fie nemulţumit şi cârtitor

Din locurile din care învăţăm...din fiecare zi care trece pentru a lăsa locul alteia, care va trece şi ea

Sunt recunoscătoare pentru...că SUNT, pur şi simplu! 
Săptămâna aceasta a fost ziua mea şi am fost foarte fericită pentru acest privilegiu - că exist fizic lângă atâţia oameni minunaţi, că Bunul Dumnezeu m-a trimis la părinţii mei buni şi la fraţii mei dragi şi frumoşi şi nu în altă casă, că am prieteni speciali, că sunt sănătoasă, că am o viaţă împlinită şi plină, în care se împletesc şi lacrima şi dorul şi frumuseţea şi bucuria şi nădejdea...

Din bucătărie...nimic mirositor sau îmbietor, tocmai am terminat de mâncat o chiflă multicereal proaspătă, unsă cu miere şi acum îmi sorb cafeaua nr. 2 în faţa calculatorului

Citesc...mai am puţin din "Veşnicia ascunsă într-o clipă" a părintelui Arsenie Papacioc, săptămâna asta n-am fost harnică la citit

Ceea ce aştept (sper)...să pot termina la timp o statistică pe care o am de întocmit la serviciu şi pe care am tot amânat-o (pentru că nu-mi place să lucrez astfel de chestii)

Ce mai meşteresc...nimic

Ascult...Ernesto Cortazar

În casă...multe flori şi miros de zambile 

Unul din lucrurile preferate...eşarfele şi fularele; niciodată nu am destule :)

Un citat pentru astăzi...citatul e o poezie. O poezie-dorinţă

Primeşte-mă, Iubire, şi mă sărută drag
când vin de-aşa departe şi de demult acasă
şi ca o mamă dulce întâmpină-mă-n prag,
strângându-mă la sânu-ţi cu-o lacrimă duioasă.

Primeşte-mă, Iertare, să plâng în poala ta,
ca după pocăinţa cea mai adânc curată
şi leagă-mă cu lacrimi, spre-a nu mă mai putea
să mă dezlege nimeni de tine, niciodată.

Primeşte-mă, Blândeţe, să-mi alipesc pe veci
de sânul tău fiinţa atât de obosită;
şi pacea ta cea dulce deasupra-mi să-ţi apleci,
făcându-mi pe vecie căderea ispăşită.

Primeşte-mă, Tăcere, pe muntele tău sfânt,
pe care rugăciunea e slobodă să plângă
şi unde fericirea e singurul cuvânt,
iar mâinile întinse pot cerul tot să-l strângă...
(Traian Dorz)

Aici e o imagine pe care vreau să o împărtăşesc...
cu dor de primăvară :)
















O duminică plină de soare şi pace!



22 de comentarii:

  1. La multi ani frumosi cu sanatate!
    nici eu n-am niciodata destule esarfe si fulare:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani bucuroşi! :)
    Weekend fain să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, draga mea! Seară cu pace şi o săptămână minunată îţi doresc!

      Ștergere
  3. La multi ani, draga Mariana! Sa ai o primavara minunata si sa aduni in cununa vietii ani tot mai frumosi si mai memorabili!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, draga mea Loredana!
      Sănătate multă şi o primăvară bucuroasă, din tot sufletul îşi doresc şi eu!

      Ștergere
  4. La multi ani! Sa dea Domnul sa fii sanatoasa si sa gasesti mereu frumusetea la fiecare pas. O primavara plina de soare si flori, fata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa să fie, draga mea Anca! Mulţumesc mult!
      Bucurie şi mult soare şi vouă! :*

      Ștergere
  5. Si tu cred ca aduci bucurie celor din jurul tau! La multi ani frumosi! cata sensibilitate in versurile lui T.Dorz! O saptamana usoara sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, draga mea Claudia! În fiecare vers al lui Traian Dorz e ascunsă o emoţie, o trăire, o taină....

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult, Ramona, asemenea îţi doresc şi ţie şi drăgălaşelor tale!

      Ștergere
  7. Vai ce poezie........ Mi-au dat lacrimile!...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Traian Dors e absolut minunat...scrie mai mult decât versuri, scrie dincolo de poezie...

      Ștergere
  8. O primavara cu pace iti doresc! Imbratisari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult, Ami, te îmbrăţişez din toată inima! :*

      Ștergere
  9. Frumoase ganduri! O primavara minunata! Ioana :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, asemenea, Ioana, o primavara plina de dragoste si bucurie!

      Ștergere
  10. Paginile acestor jurnale sunt asa de frumoase. Poezia fr. Traian exceptionala!!! O primavara minunata!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Corina, te îmbrăţişez cu drag!
      Fratele Traian era deosebit întru totul, în simţire, în trăire, în scris, în grai, în exemplu....

      Ștergere
  11. tare faine toate! și poezia ... e deosebită! să ai o primăvară binecuvântată, cu pace și bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Florin! Îţi doresc şi eu o primăvară minunată!
      Bucurie!

      Ștergere

Related Posts with Thumbnails