25 martie 2015

Darul merge la...


...Alexuţ!
Cu multă bucurie şi muuult drag! :)








15 comentarii:

  1. felicitari!!!!!!!!!!!!!!!! :):) cu drag, Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, te aştept oricând, cu drag, să treci pe-aici! :) Mulţumesc!

      Ștergere
  2. Super, sa-i fie de folos! Multumim draga Mariana:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Andra, felicitari! Na, ca tot la tine au "tras" cartile! Sa completezi colectia de la Mariana! Pupici! Spor si delectare la citit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Da, nici nu m-as fi gandit!... Abia astept! Sper ca in mini-vacanta de mai sa ma pot bucura de ele!
      Doamne, ajuta!

      Ștergere
  4. Multumesc! :) Dupa cum am vorbit, darul va fi impartit si cu o alta participanta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andra, mulţumesc pentru gest! Te îmbrăţişez!

      Ștergere
    2. Si eu te strang in brate! :)
      Si ma bucur mult pentru Prietena Japoneza! :)

      Ștergere
  5. Andra ma bucur pentru tine si gestul tau frumos, sa iti foloseasca cartile! Mariana ce frumos mi-a scris numele pe hartiuta:).

    RăspundețiȘtergere
  6. cu întârziere, am reinhtrat pe blog în încercarea de a citi ceea ce mi-a scăpat în ultima perioadă - am puţin timp pentru a intra pe blog-uri ca să citesc !
    mă bucur când citesc că organizezi concurs, mi-am văzut şi numele meu ''prietena-japoneză'', mi-a fost drag (nu pentru câştig, ci pentru că fac parte din grupul de prieteni)!
    îl felicit pe cel ce a câştigat cartea!
    azi am aflat că mi-a creat o bucurie dăruindu-mi mie cartea! un gest deosebit! mulţumesc frumos!
    mă simt atât de frumos surprinsă şi parcă nu mai am cuvinte ... ce să mai scriu?! îi mulţumesc Bunului Dumnezeu că mi-a oferit ocazia de a vă avea prieteni!
    vă doresc din suflet multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag mult, draga Prietena! Ne bucuram cu-adevarat ca am reusit sa-ti facem o cat de mica bucurie!
      Te imbratisez cu drag!

      Ștergere

Related Posts with Thumbnails