16 mai 2015

Jurnal de femeie simplă (9)


E sfârşit de săptămână şi Jurnal, e vreme mohorâtă, numai bună de aşternut gânduri, de ascultat muzică, de citit. De lenevit.



Pentru astăzi:
Sâmbătă, 16.05.2015, ora 19
Afară...vreme închisă, timp capricios care se schimbă de la un ceas la altul, acum e soare, apoi în scurt timp vânt, nor şi ploaie; parcă niciodată n-a fost vremea atât de schimbătoare 
Mă gândesc...că aş putea să-mi ţin un jurnal adevărat, ca în adolescenţă; mi-ar fi plăcut să citesc ce scriam şi ce gândeam atunci, de ce probleme existenţiale :) mă loveam şi cum vedeam rezolvarea lor; dar e doar un gând
Din locurile din care învăţăm...de la viaţă, pur şi simplu...
Sunt recunoscătoare pentru...oamenii pe care Dumnezeu i-a pus în jurul meu, pentru dragostea şi grija lor, pentru că în vreme de sufocare sufletească ei îmi sunt gura de aer proaspăt care mă ajută să respir mai uşor
Din bucătărie...a fost ciorbiţă de pui cu borş şi mult leuştean şi tocană de cartofi noi; parcă aş mânca ceva dulce, dar n-o să mă hărnicesc; îmi fac imediat un ceai bun, cu miere
Citesc...în continuare Omul care călătorea singur, de Virgil Gheorghiu
Ceea ce aştept (sper)...ca problemele de sănătate ale mamei să se rezolve cu bine; m-au speriat şi m-au pus pe gânduri
Ce mai meşteresc...am reuşit să schiţez o pânză, ar trebui să pun culoarea, poate mâine, poimâine
Ascult...muzică country, pentru că mi-era dor; Randy Travis, Don Williams...pe balade country aş putea să plâng cel mai bine, aşa cum la fel de bine aş putea dansa, domol, legănat, amintindu-mi amintiri...
În casă...s-a răcorit, o să-mi prindă bine ceaiul
Unul din lucrurile preferate...mirosul de liliac înflorit, plutitor peste tot; mai e puţin timp în care pot să mă bucur adulmecându-l, florile sunt pe trecute
Un citat pentru astăzi..."A se dărui pe sine nu se poate face din fanatism sau din ambiţia de a se impune, nici ca obligaţie apăsătoare sau ca jertfă crispată. Se poate face numai liber, cu veselie şi din iubire. Şi atunci fericirea mea este aici: ca umbra iubirii mele." (Phil Bosmans)
Aici e o imagine pe care vreau să o împărtăşesc...
cu soare şi vară şi amestec de culoare...de toate mi-e teribil de dor



















Duminică plină de multă pace şi iubire!




8 comentarii:

  1. Si mie imi place muzica country:). Sanatate mamei tale:*. Am de gand sa ma apuc si eu de desenat, intr-adevar n-am talent dar mare bucurie imi mai facea:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă-ţi place country-ul, ştii ce zic...
      Mulţumim de gând, pupic şi îmbrăţişări, fete frumoase!
      P.S. nu cred că n-ai talent la desen....:)

      Ștergere
  2. mult soare in suflet si primavara frumoasa, care sa iti insenineze zilele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sanatate mamei :*
    Mi-am cumparat si eu patru panze mici, pensoane si culori acrilice, dar n-am facut nimic inca, nu stiu sa pictez altfel decat un copil.
    O saptamana frumoasa si linistita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult, mult! :*
      Eu cred că tu ştii să pictezi la fel de frumos precum desenezi! :)
      Te îmbrăţişez cu drag mult, să ai spor la pictat şi la visat săptămâna aceasta!

      Ștergere
  4. Vai cat de frumos e citatul!!! Iti multumesc mult!!! :)
    O sa ascult si eu ce ai pus acolo, sa vedem, ca nu prea stiu despre ce e vorba...
    Sanatate la mami, Maica Domnului cu ea...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails